MILWAUKEE® nowym partnerem sieci Q Service Castrol

MILWAUKEE® nowym partnerem sieci Q Service Castrol

0 przez

Sieć Q Service Castrol rozszerza swoje szeregi partnerów, witając w swoim gronie renomowaną firmę MILWAUKEE®. Nawiązana współpraca ma na celu dostarczyć liczne korzyści dla właścicieli serwisów, a także podkreślić znaczenie sieci Q Service Castrol, jako wiodącej siły na krajowym rynku.

MILWAUKEE® Lider w branży narzędzi elektrycznych

MILWAUKEE® jest przodującym producentem elektronarzędzi Heavy Duty, przenośnych elektronarzędzi i akcesoriów, narzędzi ręcznych, modułowych systemów przechowywania oraz środków ochrony indywidualnej dla profesjonalnych użytkowników. Od momentu rozpoczęcia działalności w 1924 roku, marka MILWAUKEE® jest liderem w branży elektronarzędzi zarówno pod względem trwałości, jak i wydajności. Bez emisji spalin, bez konserwacji i zawsze z dbałością o maksymalną wygodę i bezpieczeństwo użytkowników.

MILWAUKEE® Dołącza do sieci Q Service Castrol

Z ogromną radością witamy firmę MILWAUKEE® w naszej rodzinie partnerów. To dla nas wielkie wyróżnienie, że możemy współpracować z tak renomowaną marką. Nasze zaangażowanie w dostarczenie właścicielom serwisów najlepszej oferty i wsparcia jest niezmienne i niezachwiane. Razem z MILWAUKEE® będziemy kontynuować naszą misję dostarczania najwyższej jakości rozwiązań, aby sprostać wszelkim wyzwaniom naszych kierowców. Razem jesteśmy silniejsi i gotowi na nowe wyzwania – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars, odpowiedzialna za rozwój projektu Q Service Castrol

Dostarczamy sieci Q Service Castrol rozwiązania, które sprawdzają się podczas wieloletniej, intensywnej pracy w warsztatach samochodowych. Dodatkowo, dzięki elastycznym systemom akumulatorowym M18™ i M12™ mechanicy mogą korzystać z jednego akumulatora w wielu różnych narzędziach, co przekłada się na wygodę i oszczędność czasu –

twierdzi Piotr Stachacz, Regional Sales Manager Transportation MILWAUKEE® CEE

O Q Service Castrol

Sieć Q Service Castrol, z blisko 600 warsztatami wspieranymi przez połączone siły Inter Cars i Castrol, umacnia swoją pozycję jako lidera w świecie motoryzacji. Partnerstwo z MILWAUKEE® uzupełnia już imponujący skład partnerów sieci, do których należą takie renomowane firmy jak Varta, Bosch, Continental, Semperit, ATE, Contitech, NRF oraz marki wchodzące w skład ZF Aftermarket – TRW, LEMFÖRDER i SACHS.

Warto wiedzieć

Co – oprócz aspektu wysokich kwalifikacji i dostępności pracowników - czyni Polskę wyjątkową dla branży motoryzacyjnej?

  • Dostępność Transportowa – Zrealizowane (3 249 km) oraz planowane (4 400 km) w najbliższych latach inwestycje w rozwój autostrad i dróg ekspresowych przełożą się wkrótce na 5. pozycję Polski w Europie pod względem długości sieci dróg najwyższej kategorii (wyprzedzając Wielką Brytanię). Także znaczące inwestycje w rozwój terminali portowych, szczególnie kontenerowych - pozwoliło na pozyskanie przez polskie porty regularnych połączeń obsługiwanych przez największe statki z Azją i resztą Europy. De facto, polskie porty stają się bramą dla transportu morskiego dla krajów regionu.
  • Możliwości Kooperacyjne – Obecność ponad 660 firm poddostawczych z certyfikatem IATF 16949:2016, jak również cztery fabryki pojazdów samochodowych (2 x VW Pojazdy Użytkowe, FCA oraz Grupa PSA z fabryką Opla), 6 fabryk autobusów (Solaris, MAN, Scania, Volvo, Autosan, URSUS/AMZ) oraz jedna fabryka pojazdów ciężarowych MAN stanowią o szansach współuczestniczenia w tworzeniu wartości dodanej tego sektora. Specjalnością Polski jest produkcja silników samochodowych czego przykładem są fabryki Volkswagena, Toyoty (dwa zakłady), FCA, Opla oraz obecnie budowany zakład Daimlera. Nie bez znaczenia pozostaje również geograficzna bliskość  pozostałych krajów regionu Europy Centralnej o rozwiniętym sektorze motoryzacyjnym,
  • E-Mobilność – Oficjalnym priorytetem dla kraju jest rozwój elektromobilności. Specjalne programy ulg oraz dofinansowania dla producentów (program E-bus), jak również wspierające rozwój infrastruktury na rzecz e-mobilności stworzą dodatkowe szanse biznesowe. Szacowana łączna wartość programów związanych z tym zagadnieniem może wynieść w okresie najbliższych dziesięciu lat nawet 19,4 mld PLN.
  • Efektywność Finansowa – Atrakcyjny system zachęt inwestycyjnych obejmujący bezpośrednie wsparcie gotówkowe oraz zwolnienia podatkowe to jeden z elementów mających wpływ na wyniki finansowe. Niemniej ważna jest także organizacja pracy oraz pozostałe koszty operacyjne, które w Polsce pozostają na konkurencyjnym poziomie. Przykładowo, w zakresie obciążeń z tytułu ubezpieczeń społecznych procentowa wielkość narzutu na wynagrodzenia brutto płatna przez pracodawcę osiąga w Polsce drugi najniższy poziom wśród krajów regionu.
  • Działalność B+R – Dojrzały ekosystem współpracy z uczelniami oraz wysoka jakość kształcenia stwarzają solidne podwaliny pod rozwój działalności badawczo-rozwojowej. Centra B+R takich firm jak ZF TRW, Delphi, Wabco, Faurecia, Nexteer, Tenneco, Eaton, Valeo, Mahle, GKN Driveline są tego dobrym przykładem.

W ostatniej dekadzie Polski przemysł motoryzacyjny odnotował 100% wzrost mierzony produkcją sprzedaną. Ten niebagatelny sukces, czyniący motoryzację drugim największym sektorem przemysłowym w Polsce (10,1% udziału), nie jest kwestią przypadku, ale rezultatem konsekwentnej pracy przedsiębiorców oraz atrakcyjności inwestycyjnej kraju.

Zarówno w wymiarze liczb bezwzględnych, jak również w ujęciu jakościowym Polska w tej części Europy to kraj o największej liczbie osób w wieku produkcyjnym posiadających solidne wykształcenie techniczne, zarówno na poziomie średnim jak i wyższym. 1,4 mln studentów, z czego ponad 300 tys. na kierunkach inżynierskich stanowi potencjał, który przekłada się bezpośrednio na znakomite wyniki finansowe oraz jakościowe firm inwestujących w Polsce.

Aspekt wielkości kraju, jego zróżnicowania regionalnego i dostępu do zasobów kadrowych jest szczególną przewagą Polski w regionie Europy Centralnej w czasie kiedy walka o talenty przekłada się bezpośrednio na możliwość dalszego rozwoju firm motoryzacyjnych.

Warto zauważyć, iż wydajność pracy na jednego zatrudnionego w sektorze motoryzacyjnym w Polsce wyniosła w 2016 r. 770,9 tys. PLN, co pozycjonuje motoryzację wśród najbardziej wydajnych sektorów przemysłu przetwórczego.

Główny Urząd Statystyczny podaje, że w 2020 roku w Polsce zarejestrowanych było niecałe 33 mln pojazdów samochodowych i ciągników, a także prawie 1,7 mln motocykli. To przyrost o niecały milion w przypadku pojazdów samochodowych i ciągników oraz o ponad 80 tys. motocykli w porównaniu z 2019 r.

Analiza rynku motoryzacyjnego, wykazała, że liczba zarejestrowanych samochodów osobowych wzrosła z 24,4 mln w 2019 r. do ponad 25,1 mln w 2020 r.