CUPRA Leon Sportstourer – wyraź swoją osobowość

CUPRA Leon Sportstourer – wyraź swoją osobowość

0 przez
  • CUPRA Leon Sportstourer to przestronne kombi z pazurem, które charakteryzuje się drapieżną sylwetką i wyrazistymi liniami nadwozia.
  • Wyjątkowe wzornictwo dotyczy także felg MACHINED, które stanowią dopełnienie drapieżnej sylwetki modelu.
  • W konfiguratorze marki klienci mogą wybrać kolor i rodzaj lakieru – od niemetalizowanych, przez wersje specjalne, aż po matowe wykończenia nadwozia.

Choć głównym zadaniem samochodu jest bezpieczne transportowanie kierowcy i pasażerów z punktu A do punktu B, to coraz częściej stanowi on także kolejny element, pozwalający na wyrażenie siebie. Taki właśnie jest model CUPRA Leon Sportstourer, w którym zderzaki CUPRA, sportowy, tylny dyfuzor oraz zintegrowane, tylne światła LED to zaledwie początek, jeśli chodzi o efekty wizualne. Charakter samochodu oddaje także drapieżny design przednich świateł LED i powiększone wloty powietrza z detalami w kolorze ciemnego aluminium. Tym jednak, co pozwala kierowcy wyrazić swoją osobowość są felgi MACHINED.

Indywidualizm na pierwszym miejscu

Stworzone dla modelu CUPRA Leon Sportstourer 19-calowe felgi dostępne są w różnych wariantach stylistycznych i kolorystycznych. W zależności od upodobań, właściciel samochodu może wybierać spośród pięciu rozwiązań zróżnicowanych pod względem połączenia kolorów oraz typu – AREO SPORT, PERFORMANCE oraz SPORT. W konfiguratorze hiszpańskiej marki dostępne są również 18-calowe felgi MACHINED w kolorze czarnym ze srebrnymi detalami.

Felgi MACHINED stanowią nie tylko wspaniałe dopełnienie drapieżnej sylwetki Leona Sportstourer, mogą także stanowić sposób na wyrażenie siebie. Spośród dostępnych wzorów i wersji kolorystycznych kierowcy najczęściej wybierają te, które najbardziej pasują do ich auta lub do osobowości kierowcy – przyznaje Katarzyna Dziomdziora, PR Managerka marek SEAT i CUPRA.

Własna kombinacja kolorów

Model CUPRA Leon Sportstourer dostępny jest w wielu różnych wariantach kolorystycznych. Wszystkie wersje dostępne są w dedykowanym konfiguratorze marki. Klienci mogą wybierać spośród kolorów specjalnych tj.: Graphene Grey oraz Desire Red. Nie mogło również zabraknąć charakterystycznych dla marki lakierów o matowym wykończeniu – Magnetic Tech, a także Petrol Blue. Klienci mogą wybrać jeden z metalizowanych kolorów – Magnetic Tech, Midnight Black, Urban Silver i Nevada White lub niemetalizowany Candy White.

Warto wiedzieć

Przedstawiciele firm motoryzacyjnych obecnych na polskim rynku przejawiają pesymizm oceniając zarówno obecną, jak i przyszłą sytuację branży.

Wskaźnik nastrojów menedżerów branży motoryzacyjnej wynosi 46 punktów i jest niższy aż o 23 punkty w porównaniu z wynikami badania przeprowadzonego w połowie 2021 roku. Z najnowszej edycji badania PZPM i KPMG pt. „Barometr nastrojów menedżerów firm motoryzacyjnych” wynika, że większość przedstawicieli branży nie spodziewa się zahamowania rozwoju elektromobilności – prognozując że do 2030 roku więcej niż co trzeci samochód osobowy będzie ładowany z gniazdka.

Światowy kryzys na rynku półprzewodników spowodował spadek sprzedaży w 8 na 10 firmach motoryzacyjnych działających na polskim rynku.

W pierwszym półroczu 2022 roku zarejestrowano w Polsce 212,4 tys. nowych samochodów osobowych – o 12,3% mniej w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Gorsze wyniki sprzedaży zanotowały również segmenty samochodów dostawczych (-18,3%), samochodów ciężarowych (-2,5%), przyczep i naczep (-8%) oraz autobusów (-8,9%).

Wzrosła natomiast sprzedaż samochodów osobowych z napędami alternatywnymi – w ciągu 6-ciu miesięcy 2022 roku zarejestrowano blisko 87 tys. tego typu pojazdów, o 10,3% więcej niż w analogicznym okresie 2021 roku.

Produkcja pojazdów samochodowych w Polsce w ciągu pierwszego półrocza 2022 roku wyniosła 214,3 tys. sztuk – co oznacza spadek o 14,6% rok do roku.

Przedstawiciele firm motoryzacyjnych obecnych na polskim rynku przejawiają pesymizm oceniając zarówno obecną, jak i przyszłą sytuację branży.

Wskaźnik nastrojów menedżerów branży motoryzacyjnej wynosi 46 punktów i jest niższy aż o 23 punkty w porównaniu z wynikami badania przeprowadzonego w połowie 2021 roku. Z najnowszej edycji badania PZPM i KPMG pt. „Barometr nastrojów menedżerów firm motoryzacyjnych” wynika, że większość przedstawicieli branży nie spodziewa się zahamowania rozwoju elektromobilności – prognozując że do 2030 roku więcej niż co trzeci samochód osobowy będzie ładowany z gniazdka.

Światowy kryzys na rynku półprzewodników spowodował spadek sprzedaży w 8 na 10 firmach motoryzacyjnych działających na polskim rynku.