Mio MiVue 732 – wideorejestrator z jakością Full HD i zintegrowanym WiFi

Mio MiVue 732 – wideorejestrator z jakością Full HD i zintegrowanym WiFi

0 przez

Wideorejestratory sprawiają, że jazda samochodem staje się ciekawsza, a często również wygodniejsza i bezpieczniejsza. W starszych autach wprowadzają powiew nowoczesności, a w nowszych są dopełnieniem fabrycznego wyposażenia. A jeżeli kamera ma dodatkowo zintegrowane WiFi i możemy za jej pomocą przesyłać nagrania bezpośrednio na smartfon, wówczas można w pełni korzystać ze wszelkich dobrodziejstw najnowszych technologii. Taką kamerą jest nowe Mio MiVue 732.

Kopie zapasowe tworzone w czasie rzeczywistym

Podstawową zaletą kamery Mio MiVue 732 jest w pełni zintegrowane WiFi. Dzięki niemu kopie zapasowe filmów są wykonywane w czasie rzeczywistym i przesyłane na twój smartfon. W każdej chwili możesz wysłać wybrany film do znajomych lub udostępnić go w mediach społecznościowych. Dodatkowo możliwa jest również aktualizacja oprogramowania za pomocą WiFi OTA (Over-the-air) – od teraz twoja kamera samochodowa zawsze będzie aktualna.

3-osiowy czujnik G-Sensor wykryje przeciążenia

Jeśli podczas jazdy zdarzy się sytuacja, która zmusi cię do gwałtownego hamowania lub nagle zmienisz kierunek ruchu, kamera Mio MiVue 732 zapisze i zabezpieczy całe to zajście na nagraniu wideo. Wbudowany w urządzenie 3-osiowy czujnik wstrząsów G-Sensor od razu zapisze krótki film na karcie pamięci, umieszczając go w bezpiecznym katalogu i zabezpieczając przed nadpisaniem. Dzięki temu będziesz w stanie udowodnić rzeczywisty przebieg zdarzeń w każdej problematycznej sytuacji na drodze.

Nagrany obraz bez zastrzeżeń

Nowy wideorejestrator Mio to nie tylko połączenie WiFi, ale również – jak w przypadku wszystkich kamer tej marki – świetna jakość nagrywanego obrazu. Mio MiVue 732 zawdzięcza go sensorowi 2M oraz płynnemu nagrywaniu Full HD 1080p z płynnością 30 klatek na sekundę. Dodatkowo dzięki obiektywowi o kącie 130° możesz być pewny, że kamera samochodowa zapisze wszystkie ważne szczegóły twojej podróży.

Nagrywanie w trybie postojowym

Zdarzyło ci się znaleźć rysę lub wgniecenie na zderzaku, gdy wróciłeś do auta zaparkowanego na parkingu? Z Mio MiVue 732 szybko dowiesz się, kto jest za to odpowiedzialny. Dzięki nowoczesnej technologii, wideorejestrator aktywuje się automatycznie i rejestruje obraz, gdy tylko wykryje ruch z przodu pojazdu. W ten sposób kamera gromadzi dowody na uszkodzenie lub zarysowanie twojego samochodu, nawet gdy ty jesteś poza pojazdem (do aktywacji tej funkcji wymagane jest podłączenie Mio Smartbox III, który nie jest częścią zestawu).

Mio MiVue 732 możesz kupić w wybranych sieciach handlowych w cenie 399 zł.

Więcej o marce Mio znajdziesz na:

www: https://www.mio.com/pl_pl/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCYtY3Zu_BTtv9cLejQ-S35w

Instagram: https://www.instagram.com/mio.polska/

Facebook: https://www.facebook.com/MioPolska/

MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcja systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM).

MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii „chmury”. Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9000 pracowników w skali globalnej. Bogate doświadczenie MiTAC umożliwia dostarczanie produktów i usług dopasowanych dokładnie do potrzeb jej klientów.

Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl.

Warto wiedzieć

Co – oprócz aspektu wysokich kwalifikacji i dostępności pracowników - czyni Polskę wyjątkową dla branży motoryzacyjnej?

  • Dostępność Transportowa – Zrealizowane (3 249 km) oraz planowane (4 400 km) w najbliższych latach inwestycje w rozwój autostrad i dróg ekspresowych przełożą się wkrótce na 5. pozycję Polski w Europie pod względem długości sieci dróg najwyższej kategorii (wyprzedzając Wielką Brytanię). Także znaczące inwestycje w rozwój terminali portowych, szczególnie kontenerowych - pozwoliło na pozyskanie przez polskie porty regularnych połączeń obsługiwanych przez największe statki z Azją i resztą Europy. De facto, polskie porty stają się bramą dla transportu morskiego dla krajów regionu.
  • Możliwości Kooperacyjne – Obecność ponad 660 firm poddostawczych z certyfikatem IATF 16949:2016, jak również cztery fabryki pojazdów samochodowych (2 x VW Pojazdy Użytkowe, FCA oraz Grupa PSA z fabryką Opla), 6 fabryk autobusów (Solaris, MAN, Scania, Volvo, Autosan, URSUS/AMZ) oraz jedna fabryka pojazdów ciężarowych MAN stanowią o szansach współuczestniczenia w tworzeniu wartości dodanej tego sektora. Specjalnością Polski jest produkcja silników samochodowych czego przykładem są fabryki Volkswagena, Toyoty (dwa zakłady), FCA, Opla oraz obecnie budowany zakład Daimlera. Nie bez znaczenia pozostaje również geograficzna bliskość  pozostałych krajów regionu Europy Centralnej o rozwiniętym sektorze motoryzacyjnym,
  • E-Mobilność – Oficjalnym priorytetem dla kraju jest rozwój elektromobilności. Specjalne programy ulg oraz dofinansowania dla producentów (program E-bus), jak również wspierające rozwój infrastruktury na rzecz e-mobilności stworzą dodatkowe szanse biznesowe. Szacowana łączna wartość programów związanych z tym zagadnieniem może wynieść w okresie najbliższych dziesięciu lat nawet 19,4 mld PLN.
  • Efektywność Finansowa – Atrakcyjny system zachęt inwestycyjnych obejmujący bezpośrednie wsparcie gotówkowe oraz zwolnienia podatkowe to jeden z elementów mających wpływ na wyniki finansowe. Niemniej ważna jest także organizacja pracy oraz pozostałe koszty operacyjne, które w Polsce pozostają na konkurencyjnym poziomie. Przykładowo, w zakresie obciążeń z tytułu ubezpieczeń społecznych procentowa wielkość narzutu na wynagrodzenia brutto płatna przez pracodawcę osiąga w Polsce drugi najniższy poziom wśród krajów regionu.
  • Działalność B+R – Dojrzały ekosystem współpracy z uczelniami oraz wysoka jakość kształcenia stwarzają solidne podwaliny pod rozwój działalności badawczo-rozwojowej. Centra B+R takich firm jak ZF TRW, Delphi, Wabco, Faurecia, Nexteer, Tenneco, Eaton, Valeo, Mahle, GKN Driveline są tego dobrym przykładem.

Przedstawiciele firm motoryzacyjnych obecnych na polskim rynku przejawiają pesymizm oceniając zarówno obecną, jak i przyszłą sytuację branży.

Wskaźnik nastrojów menedżerów branży motoryzacyjnej wynosi 46 punktów i jest niższy aż o 23 punkty w porównaniu z wynikami badania przeprowadzonego w połowie 2021 roku. Z najnowszej edycji badania PZPM i KPMG pt. „Barometr nastrojów menedżerów firm motoryzacyjnych” wynika, że większość przedstawicieli branży nie spodziewa się zahamowania rozwoju elektromobilności – prognozując że do 2030 roku więcej niż co trzeci samochód osobowy będzie ładowany z gniazdka.

Światowy kryzys na rynku półprzewodników spowodował spadek sprzedaży w 8 na 10 firmach motoryzacyjnych działających na polskim rynku.

W pierwszym półroczu 2022 roku zarejestrowano w Polsce 212,4 tys. nowych samochodów osobowych – o 12,3% mniej w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Gorsze wyniki sprzedaży zanotowały również segmenty samochodów dostawczych (-18,3%), samochodów ciężarowych (-2,5%), przyczep i naczep (-8%) oraz autobusów (-8,9%).

Wzrosła natomiast sprzedaż samochodów osobowych z napędami alternatywnymi – w ciągu 6-ciu miesięcy 2022 roku zarejestrowano blisko 87 tys. tego typu pojazdów, o 10,3% więcej niż w analogicznym okresie 2021 roku.

Produkcja pojazdów samochodowych w Polsce w ciągu pierwszego półrocza 2022 roku wyniosła 214,3 tys. sztuk – co oznacza spadek o 14,6% rok do roku.