Mio MiVue 732 – wideorejestrator z jakością Full HD i zintegrowanym WiFi

Mio MiVue 732 – wideorejestrator z jakością Full HD i zintegrowanym WiFi

0 przez

Wideorejestratory sprawiają, że jazda samochodem staje się ciekawsza, a często również wygodniejsza i bezpieczniejsza. W starszych autach wprowadzają powiew nowoczesności, a w nowszych są dopełnieniem fabrycznego wyposażenia. A jeżeli kamera ma dodatkowo zintegrowane WiFi i możemy za jej pomocą przesyłać nagrania bezpośrednio na smartfon, wówczas można w pełni korzystać ze wszelkich dobrodziejstw najnowszych technologii. Taką kamerą jest nowe Mio MiVue 732.

Kopie zapasowe tworzone w czasie rzeczywistym

Podstawową zaletą kamery Mio MiVue 732 jest w pełni zintegrowane WiFi. Dzięki niemu kopie zapasowe filmów są wykonywane w czasie rzeczywistym i przesyłane na twój smartfon. W każdej chwili możesz wysłać wybrany film do znajomych lub udostępnić go w mediach społecznościowych. Dodatkowo możliwa jest również aktualizacja oprogramowania za pomocą WiFi OTA (Over-the-air) – od teraz twoja kamera samochodowa zawsze będzie aktualna.

3-osiowy czujnik G-Sensor wykryje przeciążenia

Jeśli podczas jazdy zdarzy się sytuacja, która zmusi cię do gwałtownego hamowania lub nagle zmienisz kierunek ruchu, kamera Mio MiVue 732 zapisze i zabezpieczy całe to zajście na nagraniu wideo. Wbudowany w urządzenie 3-osiowy czujnik wstrząsów G-Sensor od razu zapisze krótki film na karcie pamięci, umieszczając go w bezpiecznym katalogu i zabezpieczając przed nadpisaniem. Dzięki temu będziesz w stanie udowodnić rzeczywisty przebieg zdarzeń w każdej problematycznej sytuacji na drodze.

Nagrany obraz bez zastrzeżeń

Nowy wideorejestrator Mio to nie tylko połączenie WiFi, ale również – jak w przypadku wszystkich kamer tej marki – świetna jakość nagrywanego obrazu. Mio MiVue 732 zawdzięcza go sensorowi 2M oraz płynnemu nagrywaniu Full HD 1080p z płynnością 30 klatek na sekundę. Dodatkowo dzięki obiektywowi o kącie 130° możesz być pewny, że kamera samochodowa zapisze wszystkie ważne szczegóły twojej podróży.

Nagrywanie w trybie postojowym

Zdarzyło ci się znaleźć rysę lub wgniecenie na zderzaku, gdy wróciłeś do auta zaparkowanego na parkingu? Z Mio MiVue 732 szybko dowiesz się, kto jest za to odpowiedzialny. Dzięki nowoczesnej technologii, wideorejestrator aktywuje się automatycznie i rejestruje obraz, gdy tylko wykryje ruch z przodu pojazdu. W ten sposób kamera gromadzi dowody na uszkodzenie lub zarysowanie twojego samochodu, nawet gdy ty jesteś poza pojazdem (do aktywacji tej funkcji wymagane jest podłączenie Mio Smartbox III, który nie jest częścią zestawu).

Mio MiVue 732 możesz kupić w wybranych sieciach handlowych w cenie 399 zł.

Więcej o marce Mio znajdziesz na:

www: https://www.mio.com/pl_pl/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCYtY3Zu_BTtv9cLejQ-S35w

Instagram: https://www.instagram.com/mio.polska/

Facebook: https://www.facebook.com/MioPolska/

MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcja systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM).

MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii „chmury”. Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9000 pracowników w skali globalnej. Bogate doświadczenie MiTAC umożliwia dostarczanie produktów i usług dopasowanych dokładnie do potrzeb jej klientów.

Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl.

Warto wiedzieć

Rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce i Europie w najbliższych latach upływał będzie pod znakiem unijnej propozycji “Fit for 55”. Celem tej propozycji jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych o 55% do 2030 roku. Dzięki czemu UE zakłada osiągnięcie ostatecznie neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Aby osiągnąć ten poziom, konieczne byłoby wyeliminowanie tradycyjnych napędów i zastąpienie ich zeroemisyjnymi już do 2030 roku. Oznacza to również, że pojazdy niespełniające tych wymogów musiałyby zniknąć z rynku europejskiego po 2035 roku.

Dodatkowo, wskazuje się potrzebę większej cyfryzacji polskiego rynku motoryzacyjnego. Dotychczas kanały kontaktu z klientem i sprzedaży opierały się na punktach stacjonarnych. Pandemia wymusiła zmianę tego modelu i pokazała potencjał wirtualnej sprzedaży samochodów, zarówno dystrybutorom, jak i klientom. Ci drudzy zachęceni są do zakupu pojazdu online między innymi dzięki gwarancji satysfakcji, konkurencyjnym cenom, zaufaniu do marki oraz możliwości ulepszeń po zakupie.

Od momentu rosyjskiej inwazji na Ukrainę znacząco wzrosły ceny metali używanych do produkcji samochodów – od aluminium w nadwoziu, palladu w katalizatorach, po nikiel w akumulatorach. Wojna zahamowała również dostawy niezwykle istotnych wiązek przewodów, które są produktem niezbędnym do budowy samochodów.

Ukraina jest ich głównym zaopatrzeniowcem, co już teraz doprowadziło do zawieszenia produkcji w kilku europejskich zakładach. Według danych AlixPartners i Comtrade, z Ukrainy pochodzi prawie 7 proc. wszystkich wiązek importowanych do Unii Europejskiej.

Co więcej, Ukraina odgrywa kluczową rolę w produkcji gazów niezbędnych do wytwarzania półprzewodników, takich jak krypton, argon, ksenon oraz przede wszystkim neon – z tego państwa pochodzi aż 70% ogólnoświatowej produkcji neonu. Warto dodać, że po aneksji Krymu w 2014 r. ceny neonu wzrosły aż 7-krotnie.

Nad Wisłą znajdują się liczne zakłady produkcyjne takich marek jak Inter Cars, Toyota Motor Poland czy Mercedes-Benz. Volkswagen Poznań wyprodukował od stycznia 2022 roku już 40 881 samochodów. W 2016 roku Mercedes-Benz zdecydował się wybrać Jawor w województwie dolnośląskim na lokalizację zakładu produkcyjnego o wartości 500 milionów euro. Na Dolnym Śląsku, w Kobierzycach, znajduje się największa w Europie fabryka baterii litowo-jonowych, które są niezbędne do produkcji pojazdów elektrycznych. Rozwijane są tam samoobsługowe linie produkcyjne wykorzystujące sztuczną inteligencję. Ponadto, szwedzki producent baterii do e-pojazdów, Northvolt, poinformował w lutym 2021 o budowie fabryki w Gdańsku. Koniec pierwszego etapu inwestycji o łącznej wartości 200 milionów dolarów zaplanowano na przełom 2022 i 2023 roku. 

Inwestorzy z branży motoryzacyjnej w Polsce mogą korzystać z preferencyjnych przepisów podatkowych i dotacji, które są różnymi formami pomocy publicznej. Wśród środków wspierających znajdują się zwolnienia z podatku dochodowego dla inwestycji oraz podatku od nieruchomości w Specjalnych Strefach Ekonomicznych, a także pomoc oferowana w ramach programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, które mają wspierać prace badawczo-rozwojowe.