Kiedy zatrzaśniesz kluczyki w aucie – umów Awaryjne otwieranie samochodu

Kiedy zatrzaśniesz kluczyki w aucie – umów Awaryjne otwieranie samochodu

0 przez

Zatrzaśnięte klucze w aucie to powód do śmiechu. Z tym może uporać się jedynie wykwalifikowany ślusarz, który posiada doświadczenie w realizacji awaryjnego otwierania samochodów. Pogotowie ślusarskie w Krakowie słynie z wieloletniej obecności na rynku usług ślusarskich oraz tego typu pilnych zadań.

To dobra wiadomość dla osób, które sądziły, że zatrzaśnięcie kluczyków w aucie jest sytuacją bez wyjścia – wystarczy zadzwonić do fachowców z Pogotowia zamkowego, aby szybko odzyskać dostęp do pojazdu.

Zatrzaśnięte drzwi w samochodzie, co zrobić?

Nagle powstały problem z zablokowanym zamkiem w aucie z pewnością nie należy do kategorii przygód, które chce się pamiętać. Wydaje się, że to sytuacja beznadziejna, ale w rzeczywistości tak nie jest. Istnieje proste i całkiem szybkie rozwiązanie, które pozwoli właścicielowi pojazdu znowu zasiąść za kierownicą i powrócić do swoich planów. Jeżeli opanować nerwy i przejść do racjonalnego podejmowania decyzji w celu rozwiązania problemu z zamkiem samochodowym, można wybrnąć z tego szybciej, niż wydaje się wielu osobom. Co będzie najlepszym wyjściem? To telefon do zaufanego Pogotowia ślusarskiego, w którym pracują wykwalifikowani technicy z doświadczeniem w takich zadaniach jak awaryjne otwieranie samochodów. Skorzystanie z pomocy profesjonalnego ślusarza zapewni bezpieczne rozwiązanie problemu oraz zaoszczędzi czas i wiele nerwów.

Sprawnie i solidnie – awaryjne otwieranie samochodów w Krakowie

Ślusarz, który zjawi się na miejscu, gdzie utknął kierowca z zatrzaśniętymi kluczykami w aucie, szybko będzie potrafił ocenić wagę sytuacji. Niektóre modele samochodów będą wymagały podjęcia bardziej skomplikowanych działań, ale fachowcy tacy jak ślusarze z Pogotowia zamkowego w Krakowie są przygotowani na każdą okoliczność. Dzięki posiadaniu szerokiej wiedzy z dziedziny ślusarstwa i bezpiecznego otwierania zamków, mogą poradzić sobie z tego typu sytuacjami w bezinwazyjny sposób. Awaryjne otwieranie samochodów to jedno z zadań, których podejmują się technicy z Pogotowia ślusarskiego w Krakowie. Pełen zakres usług ślusarskich, które świadczone są 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, można poznać na stronie internetowej https://www.pogotowie-zamkowe-krakow-24h.pl/. Co ważne, cieszący się dobrą opinią ślusarze mają do dyspozycji nowoczesne narzędzia, za pomocą których można sprawnie otworzyć zablokowany zamek samochodowy, bez uszkadzania jego mechanizmu, karoserii bądź innych części pojazdu.

Profesjonalne otwieranie zamków samochodowych w Krakowie

Opisane profesjonalne działanie odróżnia pracę ślusarzy od pracy osób bez wiedzy, które często nie zdają sobie sprawy z tego, jak wymagającym zadaniem jest awaryjne otwieranie auta. Profesjonalizm zawsze wygra z amatorskim działaniem, chociażby z tego względu, że zapewnia o wiele szybszy i pewniejszy rezultat. Poza tym zawodowi ślusarze, którzy reprezentują Pogotowie zamkowe z Krakowa, mają też duże doświadczenie w awaryjnym otwieraniu auta z zatrzaśniętymi kluczami i to właśnie im warto zlecić tak odpowiedzialne zadanie.

Warto wiedzieć

Nad Wisłą znajdują się liczne zakłady produkcyjne takich marek jak Inter Cars, Toyota Motor Poland czy Mercedes-Benz. Volkswagen Poznań wyprodukował od stycznia 2022 roku już 40 881 samochodów. W 2016 roku Mercedes-Benz zdecydował się wybrać Jawor w województwie dolnośląskim na lokalizację zakładu produkcyjnego o wartości 500 milionów euro. Na Dolnym Śląsku, w Kobierzycach, znajduje się największa w Europie fabryka baterii litowo-jonowych, które są niezbędne do produkcji pojazdów elektrycznych. Rozwijane są tam samoobsługowe linie produkcyjne wykorzystujące sztuczną inteligencję. Ponadto, szwedzki producent baterii do e-pojazdów, Northvolt, poinformował w lutym 2021 o budowie fabryki w Gdańsku. Koniec pierwszego etapu inwestycji o łącznej wartości 200 milionów dolarów zaplanowano na przełom 2022 i 2023 roku. 

Inwestorzy z branży motoryzacyjnej w Polsce mogą korzystać z preferencyjnych przepisów podatkowych i dotacji, które są różnymi formami pomocy publicznej. Wśród środków wspierających znajdują się zwolnienia z podatku dochodowego dla inwestycji oraz podatku od nieruchomości w Specjalnych Strefach Ekonomicznych, a także pomoc oferowana w ramach programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, które mają wspierać prace badawczo-rozwojowe. 

W pierwszym półroczu 2022 roku zarejestrowano w Polsce 212,4 tys. nowych samochodów osobowych – o 12,3% mniej w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Gorsze wyniki sprzedaży zanotowały również segmenty samochodów dostawczych (-18,3%), samochodów ciężarowych (-2,5%), przyczep i naczep (-8%) oraz autobusów (-8,9%).

Wzrosła natomiast sprzedaż samochodów osobowych z napędami alternatywnymi – w ciągu 6-ciu miesięcy 2022 roku zarejestrowano blisko 87 tys. tego typu pojazdów, o 10,3% więcej niż w analogicznym okresie 2021 roku.

Produkcja pojazdów samochodowych w Polsce w ciągu pierwszego półrocza 2022 roku wyniosła 214,3 tys. sztuk – co oznacza spadek o 14,6% rok do roku.

Według danych pochodzących z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców w 2021 roku dokonano ponad 1,7 mln rejestracji nowych pojazdów, z czego aż 1,3 mln to samochody osobowe. W tym samym roku wydano ponad 372 tys. dokumentów prawa jazdy. Na rynku polskim dominują samochody stare.

Pod koniec 2020 roku aż 40% samochodów osobowych zarejestrowanych w Polsce miało ponad 20 lat, natomiast 38,3% miało od 11 do 20 lat. Dominującym typem pojazdów jest benzyna. W 2020 roku pojazdy z silnikami benzynowymi stanowiły 45% polskiego rynku samochodów. Na drugim miejscu z 40% były diesel, na trzecim miejscu uplasowało się LPG z 14%. Natomiast pojazdy z napędem hybrydowym to jedynie 1%.

Raport za rok 2020 pt. “Branża Motoryzacyjna” przygotowany przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM) podaje, że w polskich fabrykach w 2020 roku wyprodukowano 428 tys. samochodów osobowych i lekkich dostawczych. To spadek o 31,2% w porównaniu z rokiem wcześniejszym, będący wynikiem czasowego zastopowania gospodarki w związku z pandemią COVID-19.